درمان فیلر زیر چشم

دلایل رایج درمان فیلر زیر چشم چیست؟


فیلر های زیر چشم یک درمان زیبایی بسیار محبوب هستند. وقتی درمان فیلر زیر چشم به درستی انجام شود، ظاهری طبیعی با طراوت می‌دهند و به شما کمک می‌کنند جوان تر به نظر برسید. در حالی که فیلر های زیر چشم موثر هستند، تنها می توانند گروه خاصی از نگرانی ها را در این ناحیه حساس درمان کنند.

فیلر های زیر چشم چیست؟

فیلر های زیر چشم یک درمان تزریقی برای بهبود ظاهر ناحیه زیر پلک پایین شما هستند. فیلر هایی که برای درمان ناحیه زیر چشم استفاده می شوند معمولا از اسید هیالورونیک ساخته می شوند، ژل نرمی که هم موقتی و هم برگشت پذیر است. نتایج حاصل از درمان فیلر زیر چشم معمولاً 12 تا 24 ماه دوام می‌آورند، اگرچه شواهد جدید نشان می‌دهد که در برخی افراد می‌تواند بسیار طولانی‌تر باقی بماند.

دلایل رایج درمان فیلر زیر چشم

ژل های زیر چشم یک درمان زیبایی محبوب هستند زیرا راهی سریع و راحت برای بهبود بسیاری از نگرانی های افراد در مورد ظاهر خود هستند. در حالی که درمان فیلر زیر چشم برای همه مناسب نیست، اغلب نگرانی های رایج زیر چشم را می توان به سرعت و به راحتی درمان کرد.

گودی زیر چشم و فرورفته اشک

ما می‌توانیم با دقت فیلرهای زیر چشم را برای اصلاح گودی‌ها تزریق کنیم. نواحی توخالی زیر چشم‌های شما که به عنوان فرورفتگی اشک شناخته می‌شوند، اغلب ظاهری خسته و پیر می‌دهند. در حالی که ما به طور کلی با افزایش سن به دلیل تغییر ساختار استخوان دچار افزایش عمق زیر چشم می شویم، برخی از افراد از نظر ژنتیکی مستعد ابتلا به آن هستند و از دوران کودکی حفره های عمیق دارند. درمان فیلر زیر چشم به طور موثری نواحی فرورفته را پر می کند و ظاهری با طراوت به صورت شما می بخشد.

چشمان خسته

خستگی در چشمان ما دیده می شود و اغلب از ترکیبی از گودی، تیرگی، شلی پوست و چین و چروک ناشی می شود. فیلرهای زیر چشم با درمان تمام این نگرانی‌ها ظاهری آرام به شما می‌دهند و می‌توان آن را با تزریق‌های ضد چروک و فیلرهای گونه برای جوان‌سازی چشم جامع‌تر و طبیعی‌تر ترکیب کرد.

دایره های تاریک

حلقه های تیره ناشی از توخالی، رنگدانه و پوست نازک است. در حالی که پرکننده‌های زیر چشم نمی‌توانند رنگدانه یا پوست نازک را بهبود بخشند (برخی از درمان‌های پوستی مانند لیزر می‌توانند)، با کاهش حفره‌ها، سایه‌های ایجاد شده توسط استخوان ابرو کاهش می‌یابد. این کار سیاهی دور چشم را بهبود می بخشد و ناحیه زیر چشم شما را روشن می کند.

کیسه های چشم

کیسه های چشم به دلیل بیرون زدگی بافت چربی زیر چشم شما ایجاد می شود. یکی از نشانه های رایج پیری، برخی از افراد بیشتر از دیگران مستعد ابتلا به کیف هستند. برای کیسه های کوچک، می توانیم از پرکننده های زیر چشم استفاده کنیم تا با پر کردن نواحی توخالی اطراف آنها، آنها را پنهان کنیم. کیسه های شدید معمولا نیاز به جراحی دارند.

چرا ممکن است برای درمان فیلر زیر چشم مناسب نباشید؟

در حالی که فیلر های زیر چشم یک گزینه درمانی محبوب برای شاداب کردن ظاهر شما هستند، اما برای همه مناسب نیستند. به طور کلی دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا شما برای پرکننده های زیر چشم مناسب نیستید. اولین مورد این است که اگر نتیجه ای که می خواهید به احتمال زیاد به دست نمی آید. برای جلوگیری از عوارض جانبی باید از فیلر های زیر چشم به صورت محافظه کارانه استفاده کنیم و اکثر افراد به اصلاح نسبی دست می یابند. دوم این که اگر پوست شما خیلی نازک، افتاده یا غیر قابل ارتجاع باشد، درمان فیلر زیر چشم نتیجه دلخواهی نخواهد داشت. یک نتیجه خوب از پرکننده های زیر چشم به کیفیت پوست خوب نیاز دارد تا فیلر در موقعیت خود بماند. پوست نازک و شل اغلب برای انجام این کار بسیار ضعیف است و هنگامی که با ژل زیر چشم درمان شود، می تواند متورم و پف کرده به نظر برسد.

چیزی که ژل های زیر چشم نمی توانند کمک کنند

ژل های زیر چشم گزینه‌ای عالی برای برخی از شایع‌ترین مشکلات زیر چشم و جوان به نظر رسیدن هستند. با این حال، آنها برای هر مشکلی راه حل خوبی نیستند.

  • خطوط و چین و چروک: خطوط و چین و چروک های ظریف با پرکننده های زیر چشم قابل درمان نیستند. برای این موارد، می توانید ترکیبی از تقویت کننده های پوست (که پوست را متراکم می کند) و سوزن پوستی با فرکانس رادیویی برای دوباره سازی کلاژن در نظر بگیرید.
  • رنگدانه: پیگمانتاسیون باید با لیزر، مراقبت از پوست و محافظت در برابر آفتاب درمان شود. پرکننده های زیر چشم درمان موثری برای رنگدانه های اطراف پلک پایین شما نیستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *