فیلرهای شقیقه

آیا فیلرهای شقیقه تفاوتی ایجاد می کنند؟


شقیقه‌ها، ناحیه بین گوش‌ها و چشم‌ها که درست بالای استخوان‌های گونه شما قرار دارد، برای برخی می‌تواند به‌طور غیرطبیعی توخالی به نظر برسد. در حالی که حفره های جزئی شقیقه یک ویژگی طبیعی برای بسیاری از افراد است، برخی به طور طبیعی دارای شقیقه بسیار توخالی هستند. در چنین حالتی برخی افراد تصمیم به تزریق فیلرهای شقیقه می گیرند.

فیلرهای شقیقه چیست؟

فیلرهای شقیقه یک درمان تزریقی است که برای افزایش حجم و پری شقیقه ها، که نواحی دو طرف سر بین گوش ها و چشم ها، جلوی ناحیه باربر مو هستند، استفاده می شود. از فیلرهای شقیقه می‌توان برای بازگرداندن حجم از دست رفته به دلیل افزایش سن یا ایجاد ظاهری متعادل‌تر و جوان‌تر برای افرادی که به طور طبیعی شقیقه‌های توخالی دارند، استفاده کرد.

آنها معمولاً از یک مولکول بر اساس ماده ای به نام اسید هیالورونیک ساخته می شوند که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و به هیدراته نگه داشتن پوست کمک می کند. پرکننده های شقیقه معمولاً با استفاده از یک سوزن ظریف یا یک کانول بلانت تزریق می شوند و می توانند در مطب پزشک انجام شوند. اثرات فیلرهای شقیقه معمولا موقتی است.

چگونه از فیلرهای شقیقه استفاده می شود؟

فیلرهای شقیقه ژل های حجم دهنده ای هستند که می توانند به شقیقه های توخالی حجم دهند. آنها معمولاً عمیقاً زیر لایه‌های عضلانی قرار می‌گیرند و با بلند کردن پوست شقیقه‌ها کار می‌کنند. این به شقیقه ها ظاهری پرتر و جوانتر می دهد و از پوست افتادگی قسمت بالایی و میانی صورت پشتیبانی ساختاری می کند.

برای استفاده از فیلر پوستی در شقیقه‌ها، پزشک ابتدا آن ناحیه را تمیز می‌کند و ممکن است برای کاهش ناراحتی از کرم بی‌حس‌کننده استفاده کند. با استفاده از یک سوزن ظریف یا کانول بلانت، ارائه دهنده فیلر را به ناحیه مورد نظر در شقیقه تزریق می کند. سپس ممکن است این ناحیه قالب گیری شود تا اطمینان حاصل شود که پرکننده به طور یکنواخت توزیع شده است.

فواید تزریق فیلر شقیقه

فیلرهای شقیقه می توانند مزایای متعددی را ارائه دهند، از جمله:

  1. بازگرداندن حجم به شقیقه ها: با افزایش سن، به طور طبیعی در قسمت های خاصی از صورت، از جمله شقیقه ها، حجم خود را از دست می دهیم. ژل های شقیقه می توانند به بازگرداندن حجم به شقیقه ها و ایجاد ظاهری جوان تر کمک کنند.
  2. متعادل کردن صورت: ژل های شقیقه می‌توانند به متعادل کردن نسبت‌های کلی صورت و ایجاد ظاهری هماهنگ‌تر و متقارن‌تر کمک کنند.
  3. گزینه غیر جراحی: ژل های شقیقه گزینه‌ای غیرجراحی برای حجم دادن به شقیقه‌ها هستند و برای افرادی که علاقه‌ای به جراحی ندارند یا برای جراحی مناسب نیستند، انتخاب خوبی هستند.
  4. سریع و راحت: درمان های فیلر شقیقه معمولاً سریع هستند و می توانند در مطب پزشک انجام شوند. اثرات ژل های شقیقه نیز معمولا موقتی هستند، به این معنی که در صورت تمایل می توان آنها را به راحتی معکوس یا تنظیم کرد.
  5. نتایج طبیعی: هنگامی که توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی واجد شرایط تجویز می شود، ژل های شقیقه می توانند نتایجی با ظاهر طبیعی ایجاد کنند.

آیا ژل های شقیقه ایمن هستند؟

ژل های شقیقه زمانی که توسط یک پزشک واجد شرایط و با تجربه تجویز شوند، عموماً بی خطر هستند. مانند هر روش پزشکی، ژل های شقیقه با خطراتی همراه است، از جمله خطر عفونت، واکنش‌های آلرژیک و خونریزی. در موارد نادر، افراد ممکن است عوارض جدی تری مانند آسیب پوستی را تجربه کنند.

مهم است که یک پزشک واجد شرایط را انتخاب کنید که تجربه استفاده از ژل های شقیقه را داشته باشد و دستورالعمل‌های مراقبت پس از آن را به دقت دنبال کنید تا خطر عوارض را به حداقل برسانید. همچنین مهم است که قبل از انجام هر گونه شرایط پزشکی یا آلرژی و همچنین داروهایی که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید.

اگر متوجه شده اید که شقیقه های شما نسبتا توخالی به نظر می رسند، یا اینکه در اطراف ابروها، چشم ها و گونه ها شروع به افتادگی پوست کرده اید، ممکن است پرکننده های شقیقه ارزش بررسی را داشته باشند. در این مقاله سعی کردیم تا به شما کمک کنیم که تصمیم بگیرید آیا تزریق ژل شقیقه برای شما مناسب است یا خیر. البته در وهله اول دستورات پزشک در کلینیک زیبایی نای‌ذی بسیار مهم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *