اصلاح فیلر پوستی

نحوه اصلاح فیلر پوستی که ضعیف تزریق شده است


فیلر های پوستی یک روش درمانی محبوب هستند که برای صاف کردن چین و چروک و حجم دادن به نواحی خاصی از صورت مانند لب ها استفاده می شود. با این حال، مواردی وجود دارد که در این روش ممکن است فرد به دلیل عوامل مختلف، از جمله تکنیک های تزریق نامناسب، استفاده بیش از حد از فیلر یا استفاده از نوع نامناسب فیلر، به نتایج مطلوب نرسد. این اتفاق می تواند منجر به مهاجرت، برآمدگی یا عدم تقارن شود. راه حل مناسب برای اصلاح فیلر پوستی به ناحیه خاص بستگی دارد. 

روش اصلاح فیلر پوستی 

اصلاح فیلر پوستی که تزریق ضعیفی دارد، نیازمند یک رویکرد استراتژیک برای رسیدگی به مسائل خاص و در عین حال اولویت دادن به ایمنی و رضایت بیمار است. ابتدا، ارزیابی میزان مشکل، که ممکن است شامل عدم تقارن، پر شدن بیش از حد، یا توده/برآمدگی باشد، ضروری است. مشاوره با یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک با تجربه که در زمینه تزریقات تخصص دارد برای ایجاد یک برنامه اصلاحی شخصی بسیار مهم است.

در ادامه چهار روش کلیدی وجود دارد که می توانند به اصلاح فیلر پوستی بد تزریق شده، بپردازند.

ماساژ صورت

مشکلات جزئی، مانند برآمدگی های کوچک یا عدم تقارن جزئی، معمولاً ساده ترین راه حل برای اصلاح فیلر پوستی هستند. این موارد اغلب با ماساژ ناحیه آسیب دیده برطرف می شود. پزشکی که این تزریق را انجام داده می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد یا می‌تواند به شما یاد دهد که چگونه آن را خودتان در خانه انجام دهید. 

حل کردن فیلر پوست

در برخی موارد، ممکن است مشکل آنقدر شدید باشد که به تنهایی از طریق ماساژ اصلاح فیلر پوستی ممکن نباشد. این شرایط می تواند به دلیل استفاده بیش از حد از پرکننده، وجود توده هایی باشد که با ماساژ از بین نمی روند، عدم تقارن یا عوامل دیگری که منجر به ظاهر نامطلوب می شوند. 

در این شرایط، موثرترین راه حل اغلب حذف بخشی یا کامل فیلر است. این کار را می توان با تزریق محلولی که فیلر را حل می کند انجام داد. این محلول با شکستن پیوندهای بین مولکول‌های پرکننده عمل می‌کند و باعث می‌شود فیلر بلافاصله حل شود تا بتواند به طور ایمن توسط بدن متابولیزه شود.

تزریق مجدد فیلر پوستی

برخی از انواع فیلر قابل حل نیستند. در این موارد، ممکن است مشکل از خود فیلر نباشد، بلکه مشکل از محل قرارگیری آن یا عدم نتیجه مطلوب باشد. یک پزشک با تجربه ممکن است بتواند با تزریق دقیق ژل جدید به روشی که در ناحیه مشکل ترکیب شود، این مسائل را برطرف کند.

توجه به این نکته ضروری است که تزریق مجدد فیلر بیشتر نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد و نمی تواند تمام مشکلات مربوط به فیلر را حل کند. 

برای اصلاح فیلر پوستی صبر کنید تا فیلر از بین برود

خوشبختانه، تقریباً تمام فیلر های پوستی که امروزه استفاده می‌شوند دائمی نیستند. از آنجایی که آنها معمولاً طی 12 تا 24 ماه از بین می روند، اگر ماساژ ناموفق بوده و تزریق آنزیم نیز گزینه مناسب نیست، می توانید به سادگی به بدن خود اجازه دهید کار را انجام دهد و فیلر را تجزیه کند.

برای بیماران بسیار مهم است که به طور آشکار با پزشک خود در مورد نگرانی ها و نتایج مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، پزشکان باید ایمنی بیمار را در اولویت قرار دهند و از تکنیک های تزریق مناسب برای به حداقل رساندن خطر عوارض در آینده پیروی کنند.

در این مقاله سعی شده تا به شما کمک کنیم که چگونه  فیلر پوستی که ضعیف تزریق شده است را برطرف کنید. البته در وهله اول دستورات پزشک در کلینیک زیبایی نای‌ذی بسیار مهم است. این مقاله می‌تواند کامل‌کننده دستورات پزشک باشد و دید شما را وسعت ببخشد تا بدانید که باید چه‌کار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *